neděle 21. dubna 2013

Biostyl, zdraví - výstaviště Praha

Ahoj,
tak bych se s vámi všemi chtěla podělit o své zážitky z veletrhu Biostyl, zdraví, na kterém jsem tuto sobotu byla.
Bylo tam skvěle. I počasí nám přálo. Bylo chladno a tak jsem neměla aspoň touhu být někde na výletě s rodinkou.
Když jsem poprvé vešla, tak jsem si říkala, že za dvě hodinky budeme venku a nic z toho, ale omyl. Nakonec jsme se sestrou vydržely zhruba 5hodin :) Bylo tam pořád na co koukat. Strašné množství vystavovatelů a ochutnávek. Ochutnala jsme toho hodně. Třeba docela zajímavou oříškovou pomazánku alá nutela, ale bez mléka, správně upravenou Hrašku, různé typy čokolád od hořké čokolády s malinami po citrónovou (ta mě teda vůbec neohromila a hned jsem ji musela zapít moštem z protějšího stánku). Ale tak každý máme své chutě, že. No, ale co je bomba, tak to kokosový cukr. Ale ten jsem tam nechala. To už by mě manžel asi připleštil za útratu :)
Potkala jsem dokonce i Hanku Zemanovou. Mám přečtené její knihy, kupuji její výrobky a tak se mi poštěstilo i narazit na ni :) To, ale jen tak jako vsuvka :)

Nakoupila jsme zajímavé věci a v brzké době se můžete tady o nich dočíst v receptech.
Tak např.: kokosový olej, kokosové sušené mléko, vanilková hraška, pískavice celá, cizrnová mouka, konopné semínko, konopný protein, Chia mouka, Chia semínka, koriandr celý, urad dál, karakkanová mouka.
Taky nějaké časopisy a knihu Děti a bylinky.



3 komentáře:

  1. mrzí mě,že jsem se tam nedostala :(

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych tam chtěla! nákup se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem tam byla a moc se mi líbilo :-)
    http://fitnessalifestyle.blogspot.cz/2013/04/dnesek-aneb-jak-jsem-navstivila-biostyl.html

    OdpovědětVymazat