pondělí 4. února 2013

Pečená zelenina a batátové pyré

Pokaždé, když vařím nějaké jídlo, tak mě napadá tolik věcí, které bych chtěla napsat, ale jakmile sednu k počítači, tak jsou všechny pryč :(.
Většinou přízpěvky vkládám až když mi malá spí a to už je dost velký odstup od vaření. A protože jak jsem se tak dívala, je vás čtenářů čím dál tím víc a to mě moc těší, budu se k receptům vracet a přidávat své postřehy, aby se vám lépe vařilo a chutnalo vám :)

Dnes se mi u vaření oběda nechtělo stát, v televizi konečně dávají trošku smysluplný pořad :) a tak uvádím recept, který nezabere moc času v kuchyni :)

Tak smysluplný pořad nebyl, Ema se vzbudila a chtěla taky ochutnat :) Dnes jí teda nejvíc chutnala brokolice.

Rýži, batátové pyré a červenou čočku můžete použít i jako přílohu k masu nebo masové směsy.

Ingredience:
batáta
jasmínová rýže + pár kapek čerstvého citronu
brokolice
mrkev
žampiony
máslo
sůl
koření
červená čočka
čerstvé zelené na posypání (já mám kopr)
kvašená zelenina 

Postup:
Rýži uvaříme s trochou citronu. Batátu nakrájíme a uvaříme ve vodě doměka. Vodu nesolíme. Uvařenou batátu pomačkáme, přidáme trochu másla a uděláme hladké pyré. 
Do zapékací mísy dáme trochu másla a na něj žapiony a zeleninu. Osolíme a posypeme kořením. Pečeme asi 30min na 200°C. 
V horké neosolené vodě uvaříme červenou čočku.
Vše naservírujeme na talíř a máme hotovo.





Žádné komentáře:

Okomentovat