úterý 12. února 2013

Masové kousky s dýní velkoplodou

Této dýni jsem se dlouhou dobu vyhýbala obloukem. Bála jsem se její chuti, protože ji znám jen zavařenou a to mi vůbec nechutná. Ale musím říct, že mě opět překvapila, jak je u mě zvykem :D
Má takovou másovou chuť.

Hrozně ráda taky na maso používám právě pohankovou mouku. Nevím proč. Musíte jí dát čas než se krásně dorůžova osmaží, cena taky není až tak příznivá (500g za 47,-), ale prostě ji mám ráda :)

Ingredience:
dýně velkoplodá
hrášek
pór
kuřecí prsa
pohanková mouka
těstoviny
olej na smažení
sůl

Postup:
Uvaříme si těstoviny. Maso nakrájíme na velmi tenké nudličky, osolíme a obalíme v mouce. Osmažíme.
Pórek nakrájíme na kolečka, dýni nastrouháme na hrubém struhadle, přidáme hrášek. Na oleji osmažíme pórek, přidáme dýni a hrášek, osolíme a prohřejeme. NEDUSÍME.






Žádné komentáře:

Okomentovat