pondělí 21. ledna 2013

Sušenky ze sušeného ovoce

Dneska jsem byla u kamarádky na návštěvě a okusila u ní tyhle skvělé sušenky. Recept je z pořadu Sama doma. 
Já připravovala rovnou z dvojnásobné várky a sušené ovoce jsem dala meruňky a svěstky a teda úplně bez cukru, ale v receptu je, tak ho uvádím.

Ingredience:
50g sušených meruněk
50g sušených datlí
50g konopného semínka (já dala sezamové)
50g lískových ořechů
50g ovesných vloček
50g celozrné mouky
1lžíce třtinového cukru
1lžíce kypřícího prášku (použijte raději jako já ten bez fosfátů)
1lžíce oleje (já dala ghí, olej jaksi nemám)
4lžíce jablečné šťávy (neměla jsem a tak jsem vymačkala citron a dala společně s trochou vody)

Postup:
Rozmixujeme oříšky, pak přidáme sušené ovoce a opět mixujeme.Pak přidáme sušené ingredience a opět promixujeme. Nakonec přidáme zbytek a vytvoříme těsto. Z těsta uděláme kuličky, které pak zmáčkneme v placku. Pečeme v troubě na 200°C do zhnědnutí. Podle tloušťky 10 až 20min.




Žádné komentáře:

Okomentovat