neděle 5. května 2013

Bábovka co dům dal

Je neděle, venku prší a doma není nic moc kloudného k snídani. A je přeci NEDĚLE. Emička zbožňuje "bábo", tak jsem kouzlila a vykouzlila alternativu tvarohové bábovky, na kterou jsem neměla suroviny :D. Kouzlilo se parádně a výsledek? Půlka je už v nás a to je teprve poledne :D

Takže kombinujte a zkoušejte, je to tak jednoduché.

Ingredience:
2 malé banány
4 vejce - žloutky zvlášť, z bílků sníh
200g rozpuštěného másla
půl vaničky tvarohu a tak 3/4 velkého Duo Pribináku
150g moučkového cukru
Chia semínka
100g kukuřičné krupice
75g hladké bílé mouky
50g Kurakkanové mouky
25g Chia mouky
prášek do pečiva bez fosfátů

Nebýt té hladké bílé, tak je to vyloženě bezlepkový pokrm, ale bála jsem se výsledku, tak jsem ji raději použila. No a moučkový cukr je v těstě proto, protože jednoduše jiný doma nebyl :D

Postup:
Stejný jako u Tvarohové bábovky, ale raději zopakuji.

Žloutky rozšleháme společně s cukrem, máslem a rozmačkaným banánem. Přidáme Chia semínka, tvaroh a Pribinák a necháme chvíli odpočívat. Mezitím si smícháme dohromady suché přísady a z bílků ušleháme sníh. Pak vše přidáme k sobě, sníh naposledy a dáme na 170°C a 40min. péct.

2 komentáře:

  1. zní moc dobře! :)
    chia mouka??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Chia mouka, pořízená na veletrhu :)

      odkaz na prodejce od kterých to mám já. http://www.symphytum.sk/product/muka-chia-137/

      Vymazat