středa 27. března 2013

Tvarohová bábovka s Chia semínky - úprava receptu!!!

Trošku jsem si přetvořila tento recept. http://www.varilamysicka.cz/zdrave-recepty/tvarohova-babovka

Moc mě těší váš zájem o tuto bábovku. I u nás se stala tou nejoblíbenější. 
Také jsme ji vyzkoušela s kostkovým tvarohem a výsledek stejně skvělý. Takže pokud použijete obyčejný tvaroh, tvaroh z vaničky nebo napůl s jogurtem. Je to jen na vás. Každá varianta je skvělá a uvidíte jak se po bábovce zapráší :D

Ingredience:
150 g hl. špaldové mouky
100g hr. žitné mouky
60g tvarohu z vaničky
190g jogurtu Holandia
(nebo 250g tvarohu v kostce)
150g třtinového cukru
100g změklého másla
100ml Ghí
4 vejce (bílky a žloutky zvlášť)
3lžičky Vanilka bourbone (sušený vanilkový prášek)
hrstk Chia semínek
2lžíce prášku do pečiva bez fosfátů
šťáva z poloviny citronu


Postup:
Troubu předehřejeme na 170°. Bílky ušleháme do sněhu. Utřeme společně máslo, cukr, Ghí a žloutky. Pak smícháme suché ingredience, ke kterým přilijeme máslo ..... ,přidáme tvaroh a jogurt, šťávu s citronu. Nakonec přimícháme vyšlehaný sníh.
Vlijeme do formy a pečeme asi tak 40 - 50min.
Bábovku necháme před vyklopením vychladnout, ale nemusíme. Jen se nám nebude tak drolit.

Nejlepší byla na druhý den, ale bohužel už jí zbyl jen malý kousek.



Nebojte se experimentovat. Já dost často vyměňuji část mouky. Dnes jsem třeba ke špaldové dala 60g kukuřičné krupice a 40g ovesných vloček s klíčky. K Chia semínkům jsem taky dala konopné semínko a trošku kokosu. Hned bude bábovka zase trošku jiná a přesto pro mou malou dcerku stejná, tak jak ji zbožňuje :)


Tak a je to tady. Už druhá kamarádka mi řekla, že se jí bábovka srazila :( Je fakt, že tam nedala Chia semínka, ale i tak. Jak jste na tom vy ostatní? Povedla se vám bábovka, nebo jste s ní měli taky problém? Recept jsem se teď snažila popsat přesně tak jak ho dělám já. Snad už se tedy dílo zdaří:) Ještě doporučení z mé strany. Pokud budete péct bez Chia semínek, zkuste se podívat třeba pro jistotu i na původní recept.  http://www.varilamysicka.cz/zdrave-recepty/tvarohova-babovka

Žádné komentáře:

Okomentovat